Sunday, February 11, 2007

Σαν αερικό θα βρίσω



Ρε πούστη μου,αυτό δεν το χώνεψα ποτέ."Σαν αερικό θα ζήσω" και από κάτω συνθήματα για τα κελιά??Ήμουν στη συναυλία του Θανάση(Παπακωνσταντίνου)στο Κέντρο Μείζονος Ελληνισμού στην Αθήνα.Και με χάλασε πολύ που στο ενδιάμεσο των τραγουδιών ακούγονταν συνθήματα.Όχι γιατί δεν μου αρέσουν τα συνθήματα.Ούτε γιατί ήταν άσχημα συνθήματα.Απεναντίας, ήταν πολύ σωστά.Απλά,μου φαίνεται ότι τα κοινωνικο-πολιτικά συνθήματα και τα τραγούδια του Θανάση δε συμβαδίζουν.Είναι εντελώς διαφορετική η ατμόσφαιρα των τραγουδιών του,πολύ πιο εσωτερική,πιο υπαρξιστική.Ιδού το ερώτημα.Είναι πολιτικός συνθέτης ο Θανάσης? Αν είναι,σίγουρα δεν είναι καθαρά και μόνο αυτό,όπως ο Γκούφυ Θεοδωράκης,ας πούμε.
Αν ήθελαν κάτι καθαρά πολιτικό,ας έφερναν μια punk μπάντα να τα σπάσει.Νομίζω ότι οι εποχές του "γράφω πολιτικό τραγούδι" έχουν -ευτυχώς- παρέλθει.Aρκετά σφίξαμε το χέρι και κάναμε έρωτα αντί για πόλεμο.Καιρός να προχωρήσουμε.
P.S.Ένα ωραίο σχετικό post έκανε ο kafou στο chatzikyriakidis4.blogspot.com

7 comments:

ΠΡΕΖΑ TV said...

Πηγαν κατι φιλαρακια και μου ειπαν οτι ηταν πολυ καλα!

nahames nakanamoko said...

ρε έχουν μπερδέψει την λούτσα με την πούτσα...αν ένας καλλιτέχνης έχει εκφράσει την πιθανή αριστερή του πεποίθηση και υποστηρίζει κατά καιρούς κινήσεις φιλελεύθερες,σημαίνει ότι πρέπει να του γαμάς τα gigs?

αν ήταν έτσι δε θα ήταν καλλιτέχνης,θα ήταν ακτιβιστής

επίσης έχω να εκφράσω την υποστήριξή μου στην κίνηση της 1ης και 3ης Μαρτίου 2007,να είμαστε όλοι εκεί να φωνάξουμε κατά της απαλλοτρίωσης της ερωτικής έκφρασης του Γ.Αγγελάκη μετά τις δηλώσεις του ιδίου ότι ερευνά την παγκόσμια ερωτική αγορά προς εύρεσην μονίμου (μουνί-μου) συντρόφου!!!

henry mouchinaski said...

@πρεζα tv(γαμάτο όνομα)-Ναι ρε συ και εγώ γενικά γούσταρα πολύ και είχα και πολύ καιρό να τον δω.Απλά με χάλασε αυτή η φάση και έβλεπα και τον Θανάση ψιλοαμήχανο.Κατά τα άλλα,έχει εξελίξει αρκετά τον ήχο του ο θανάσης.

@nahames-Ρε συ,ο Στόϊκος έπαιζε με octaver στο καβάλ!Καφρίλα,ε?

Ο Αγγελάκης μόνιμη σύντροφο??Ντροπή και αίσχος!Θα αντισταθούμε

nahames nakanamoko said...

τι είναι το octaver ρε;σε drummer μιλάς.τίποτα πεταλιέρα;

henry mouchinaski said...

To octaver είναι ένα πενταλάκι που όταν παίζεις μια νότα βγάζει και τη χαμηλότερη οκτάβα.Διφωνία δηλαδή. Είναι αυτό που χρησιμοποιούν οι κλαρινατζήδες στα πανηγύρια! Delay kai octaver.Kαφρίλα,σε λέω!

Ρε μουνί,πάλι την κάνεις την πέμπτη?Αύριο δηλαδη!

nahames nakanamoko said...

a katalaba!

ti na ginei,douleies,8a xasw duo-treis probes alla 8a mai stis genikes

stoikos file,ti na kaneis,etsi paizoun florina,eixe k trelo echo?

henry mouchinaski said...

Καλό ταξίδι,ρε.Καλά γαμήσια;)

Ναι ρε πολύ echo.Σαν πλήκτρα ακουγόταν.Ευτυχώς έπαιξε το "Φειρούζ" με καθαρό ήχο με καβάλ και ήταν και γαμάτο.
φιλάκια