Tuesday, February 27, 2007

Παραφιλοσοφία για την ματαιότητα των BLOG

Ένα λευκό πλαίσιο στην οθόνη μου το οποίο θα το γεμίσω με μερικές αράδες γράμματα.Διαφορετικά ειδωμένο θα ήταν ένα λευκό χαρτί πάνω στο τραπέζι που θα το γέμιζα,χρησιμοποιώντας στιλό,πάλι με μερικές αράδες γράμματα.Στην τελευταία περίπτωση μπορει να μην το διαβαζε κανείς,αν και αυτο εξαρτάται και απο το αμα επιθυμεί ο γράφων να έχει κάποιον αποδέκτη.Και έδώ είναι ένα απο τα πρώτα ερωτήματα που θέτω εγώ στο ευατό μου όταν πάω να γράψω κάτι,να κάνω κάτι που θα έχει κάποιον αποδέκτη και είναι το εξής : Τί θέλω να του μεταφέρω; και σε δεύτερο επίπεδο Γιατί θέλω να του μεταφέρω αυτο;
Άρα κατα μία έννοια και μέχρι σε ένα σημείο, γράφουμε για εμάς, αλλα αυτό αρχίζει και σιγοψυθιρίζει, απόκτα υπόσταση(οχι υλική βέβαια) όταν το διαβάσει,όταν το δεί, ένας άλλος νους,ένας αλλος εγκέφαλος όταν το μιλήσει μια άλλη γλωσσά΄ειδάλλως δεν θα υπήρχε λογοτεχνία, ούτε ποιηση και θα καθόμασταν μια χαρά στο σπιτάκι μας θα γράφαμε,θα γράφαμε κ.ο.κ. .
Κατάθεση άποψης.Αύτη είναι η πιο σωστή ,για μένα, έννοια αυτου του πράγματος που κάνω τωρα εδω.Καλα, κάποιος θα μπορούσε να το πει και ως Χασιμο Χρόνου ή απλα λαικά Μαλακίζεσαι . Και εγώ θα του απαντούσα οχι ρε δεν μαλακίζομαι καταθέτω την γνώμη μου....ΚΕΝΟ.............Για να την διαβάσει ποιός?Για να μιλήσεις σε ποιόν?
Αυτο το κείμενο απο'δω θα έπρεπε να αρχίζει κανονικά.
Το μόνο που ξέρω είναι οτι θα το διαβάσουν τα παιδιά που γράφουν στο ίδιο μπλοκ άντε και κανενας φιλος παραπάνω που ενδέχεται να τον ξέρω και εγω.Αυτο θα μπορούσε να γίνει και σε έναν καφέ όμως.Οπότε έχω την εντύπωση πως αν σκοπός της δημιουργίας των μπλοκ ήταν ο καθένας να καταγράφει και να καταθέτει την γνώμη του επι παντός επιστητού,έχει πετύχει σε ένα σκέλος σε ένα άλλο νομίζω πως απέτυχε.Γιατι αντε και την κατεθέτω εγώ, ποιός θα την διαβάσει; Μπορει κάποιος στην περίπτωση που βαλει στο search του google parapolitique και είναι Έλληνας.Πιθανότητες; Λίγες υποθέτω.
Μπορει να αναρωτηθεί κανείς : Γιατι ρε πανεξυπνε αν γράφεις σε χαρτί ποιός μπορει να το διαβάσει εκτός απο τους δικους σου φίλους ; Σωστός. Με την διαφορα οτι αυτο το χαρτί μπορει και να μείνε,ι να μεταφερθει, εννοώντας χωροταξικά,ενώ αυτο που γράφω στο μπλοκ μπορει να σβηστεί(και καλα θα κάνει) να χαθει.Έχω την εντύπωση οτι ενα μειονέκτημα και κύριο χαρακτηριστικό των μπλοκ είναι ο αυτισμός.Γράφω για μένα και τους φίλους μου.Δεν έχω λύσεις για το πως θα μπορούσε να λειτουργήσει καλύτερα ή διαφορετικά, γιατί όντως μπορει να λειτουργει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο,απλές διαπιστώσεις κάνω.
Αν σε κάποιον φανούν τα λεγόμενα μου πολύ μάταιόδοξα, θα συμφωνήσω απόλυτα.Ναι είναι πολυ μάταια ολα αυτα και άλλα πολλα που δεν θα τα γράψω γιατι θαπάει μακρια η βαλίτσα.Είμαι υπέρμαχος της ματαιότητας αλλα όχι της παραίτησης,υπερ της προσπάθειας και οχι του βολέματος,γιατι η ματαιότητα βρίσκεται στην πράξη και οχι στην θεωρία(μετα μπορει να μπαίνει και η θεωρία).
Και αν όλα αυτα αποσκοπουν στην επικοινωνία,στο διάλογο στις διαφωνίες ή στις συμφωνίες, προσωπικά τα θεωρω ως παρα-πολιτικά θέματα.Θέματα που ενδιαφέρουν όλο τον κόσμο και γράφω παρα-πολιτικά γιατί είναι δίπλα στην πολιτική, με την τωρίνη και επικρατέστερη εννοια της λέξης και κατ'εμέ λανθασμένη.Οπότε βρίσκω τρομερά εύστοχο τον τίτλο του μπλοκ : ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΗ(μπραβο henry,γιατι νομιζω εσυ τον εδωσες), ο χώρος δηλαδη όπου αφήνεται η βουλευτική πολιτική (αδοκιμος όρος), και την θέση της παίρνει η ανταλλαγη και η επικοινωνία, στον βαθμό που είναι ικανή να επιτευχθεί.

2 comments:

Psylus BitNick said...

Έτσι είναι γιατρέ μου και τώρα που δεν μπορούμε να πίνουμε όλοι μαζί των καφέ μας καθημερινά ένας λογος παραπάνω για την ύπαρξη του blog.Θα μπορούσε να έχει τίτλο Καφες και τσιγάρα ή Αστόρια ;)

henry mouchinaski said...

Όντως,έχει δίκιο ο ψηλός.Τελικά, η βασική λειτουργεία αυτού του Blog είναι να λέμε τις ίδιες μαλακίες που λέμε και στους καφέδες.Δεν πειράζει κάτι είναι κ αυτό.Πάντως,κάτι έχεις πάθει τελευταία doctor και γράφεις ωραία!:)